Misai

aku sebenarnya tak gemar lelaki bermisai
misai tebal cam Datuk K tu ke atau laki Umie Aida.
atau pun Pakcik A.Galak
ayah aku sorang je yg nmpk kacak bila bermisai.hehehhe
"Papa semat ado misai", kata adikku. tiba-tiba lepas kawin suamiku tukar imej menyimpan bulu2 di atas mulut! dulu aku paling suka tgk beliau berjanggut sejemput ngn ada sedikit kumis di bwh bibir. aik bukan kumis tu adik beradik misai ke? bukan kumis,janggut jugak,kt area atas dagu,bwh bibir..suka gila janggut gitu.
janggut bwh bibir yg sgt sweet! chenta suamiku.muakss
dan imej beliau pada bulan april adalah.. tadaaaaaa
tebalnya misai beliau
kacak ke? erm.. walaupun x berkenan dgn lelaki bermisai. tp dh beliau suka berimej begini. aku rasa aku suka gak lah. rimas tu ada gak la terasa bile dia mendekatiku.. opss, faham2 la ye! =)

Comments