Suamiku yg Botak

Setelah difikir-fikir apakah hadiah utk suami, aku pun dgn berbesar hati telah menempah resort di Pantai Merdeka pada 22hb April.. kiranya hadiah besday in advance la... kenapa hanya satu hari? kerana aku smpai Kedah pagi jumaat, mlm sabtu dh bertolak balik Klate! kenapa Pantai Merdeka? kerana kami pernah bercinta kt sini pada tahun 2008.. lagipun kt Kedah, xde pantai sgt! kenapa tido kt chalet? kerana aku nk dia concentrate kt aku sorang sj utk sehari.. xnk kwn2 ngn family! am i selfish? yup, mmg aku pentingkan diri sendiri! Hahahah (gelak samseng) alah, sehari je utk isteri!











 
gerai no.13 superb Mee Udang harga RM8 semangguk dan ABC Gunung Jerai! yum


waffle dgn aiskrim perasa mint with belgium choc! heaven, rs mcm mimpi!

choc cake+vanilla aiskrim+almond!

Comments

AzilaFaiz said…
2nite br nk upload..xdok kabel kt ofes